Cozy wooden cabin with Christmas tree

Julhajk 2023

Nu är det snart jul igen!

Det drar ihop sig till vår traditionella julhajk! För er som inte varit med innan kan vi avslöja lite av programmet: det blir uppesittarkväll, julfirande med julmat och tomte, samt som avslutning julgransplundring. Kort sagt vi firar en tidig jul tillsammans!

Fredag den 1 december samlas vi på Vidablick kl. 19.00.

Hajken avslutas söndag 3 december kl 11.30.

Deltagare är hela kåren, alltså spårare, upptäckare, äventyrare, utmanare och vuxna från Bankeryds scoutkår, så vi blir ganska många scouter sammanlagt.

För att veta hur många som vill vara med och fira jul med oss, vill vi senast 23 november veta hur många av er som tänker följa med. Anmäl dig i formuläret nedan.

Kostnad för detta evenemang, som garanterat blir årets roligaste hajk, blir 400 kronor som betalas senast 23 november så vi hinner handla all julmat.
Betala med Swish till kåren, nummer 123 658 3413 eller via QR-koden nedan. Skriv att det gäller Julhajk och scoutens namn.

Om det känns läskigt att sova över får gärna en vuxen komma och sova över också. Om du ändå väljer att sova hemma gäller hämtning kl 22.00 på kvällen och samling igen kl 8.00 på morgonen. För du vill ju inte missa något roligt.

Och du, tomten kanske kommer också!

Du hänger väl med!?

Skulle du som vuxen vilja vara del i roligheterna går det naturligtvis bra, anmäl ditt deltagande via hemsidan när du anmäler din scout.