Boomerang 2008

Kårhajk 2020

Inbjudan till Kårhajk 14-16 aug i Scoutstugan.

Hej alla scoutsugna! I ett försök att ersätta uteblivna läger och hajker, vill vi arrangera en scouthelg som liknar ett miniläger med roliga och spännande aktiviteter.

Vi startar Fredag 14/8 kl 18,00 för de som under vårterminen har varit Upptäckare, Äventyrare, Utmanare.

Utmanarna kommer att lämna på lördag efter lunch för fortsatt äventyr på annan ort. De kommer att få separat info och kostnads förslag.

Spårare startar  Lördagen 15/8 kl. 9,00. De kommer att få möjligheten att övernatta i tält, om man känner att man vill ha med en förälder för att våga, så är det viktigt att meddela detta i anmälan. Man kan även bara ansluta på dagarna.

Vi avslutar gemensamt Söndag 16/8 kl. 14,00.

Kostnad: 100kr som betalas till scoutkårens Swish 123 658 34 13, märk med Kårhajk och scoutens namn.

Anmälan på formular nedan senast måndag 10/8

Har du inte fått ett bekräftelsemail senast 5 timmar efter anmälan ber vi dig kontakta någon a oss ledare.